Hotelové systémy - Základný popis

Horec-w rieši problematiku automatizácie činnosti hotelovej recepcie pre hotely a ubytovacie zariadenia hotelového typu. Zabezpečuje všetky činnosti a služby vykonávané pracovníkmi recepcie a v maximálnej možnej miere odstraňuje náročnú a často neprehľadnú evidenciu objednávok, evidenciu hostí, tovarových zásob, účtov pre jednotlivých hostí, denných prehľadov, uzávierok, atď. Systém je postavený na princípe "priateľský pre užívateľa", z čoho vyplýva aj jeho jednoduchosť obsluhy, rýchlosť, prehľadnosť a ak je potrebné vždy prítomný návod pre ďalšiu činnosť.
Systém hotelovej recepcie Vám ponúka:
- okamžité prijatie objednávky na obdobie viac ako rok dopredu, s možnosťou jej neskoršieho doplňovania a úprav
- vystavenie zálohového účtu na objednávku alebo ubytovaného hosťa
- rýchle ubytovanie hosťa previazané aj na objednávku, údaje je možné neskôr doplniť
- vystavenie ľubovoľne modifikovaného účtu pre hosťa, príp. odloženie jeho platby
- veľmi rýchlu evidenciu príchodu skupiny hostí alebo ich objednávku
- vystavenie skupinového účtu a ďalšia práca so skupinou
- odchody celých skupín
- predaj tovaru a služieb v hotovosti alebo na účet hosťa
- evidenciu poskytovania hotelových služieb priamo na izbe
- širokú škálu komplexných informácií o stave hostí, izieb, objednávok, služieb, pokladne, stavu zásob, štatistiky, atď.
- presun hostí na inú izbu
- automatický odpočet a sledovanie telefónnych hovorov
- evidenciu predaja tovaru a služieb ako cez registračnú pokladňu a tiež za pomoci snímača čiarového kódu
- priame prepojenie s reštauráciou, barom alebo externým skladom
- sledovanie platieb kreditnými kartami
- zápis magnetických kariet pre otváranie izieb
- evidenciu a správu externých hostí
- evidenciu a správu nežiaducich, stálych hostí, odberateľov...
- spracovanie údajov v reálnom čase
- pravidelné denné a priebežné uzávierky
- doplňovanie systému číselníkov a stavu tovarových zásob recepcie
- prehľadné grafické spracovanie informácií
- uzamykanie systému proti nepovolaným vstupom, uchovanie a verifikácia údajov
- spracovanie systému kontraktov
- evidencia a správa rezervácie technických priestorov
- prepojenie na účtovníctvo a ďalšie subsystémy
- vysoký štandard a spoľahlivosť systému
- úplnú zhodu s príslušnými legislatívnymi normami
- poskytujeme totálnu 24 hodinovú telefonickú službu
- Uvedený modul hotelovej recepcie je rozsiahly a komplexný systém spájajúci požiadaky náročnej prevádzky recepcie s vysokým štandardom jednoduchosti, rýchlosti a prehľadnosti obsluhy. Doplnením o ďalšie moduly sa značne zvýši jeho využiteľnosť vo Vašom zariadení.
Aktuality